A venit

Am un prieten, care din 2003, s-a stabilit in SUA. O duce bine. S-a adaptat repede la viata din Statele Unite. 
Pe 15 septembrie, m-a sunat sa ma intrebe cum e cu noul an scolar. La fel ca pe timpurile noastre, cu flori, cu abecedare. Ne intindem la palavre (internetul permite), iar la un moment, imi povesteste ca-n State se pregateste sa aiba loc lansarea iPhone 6 si ca si-ar lua si el, pentru ca de modelul de iPhone pe care-l are, s-a cam plictisit.

Curios, il intreb: Te duci, in New York sa stai la coada? 
El: N-am timp, ca m-as duce!

A doua zi, ii trimit un mail cu urmatorul mesaj: Stii, ca-n Romania, cei de la QuickMobile sunt primii care aduc iPhone 6? 

Raspunsul lui: Habar n-am. Inseamna ca Romania, se bucura de o atentie din partea Apple! 
Pai, il comanda tata, apoi mi-l trimite sau mi-l aduce, cand vine de Craciun. 



Si asa, mi-am facut prietenul fericit. Fara sa stea la cozi si sa piarda timpul. I-a venit lui taica-su (care e in tara), curierul cu telefonul, l-a luat si acum asteapta sa-l duca. Prezenta iPhone 6, foarte repede in Romania, ajuta la dezvoltarea telecomunicatiilor, a retelei de internet, a infrastucturii si constituie o etapa in atragerea investitorilor si a capitalului strain. Prin seriozitatea si profesionalismul lor si QuickMobile, devine multa mai cunoscuta.

Am avut o surpiza, cand am aflat ca oricine poate avea un iPhone 6. Singura conditie, e sa participati la un concurs

Bafta multa! 

1 comentarii:

Salut Gabriel,
Sunt Diana Isvoranu de la agentia „The Spirit” si va contactez din partea clientului nostru Quickmobile. In baza articolului scris de dumneavoastra despre Quickmobile dorim sa va adaugam in lista noastra de contacte. Pentru aceasta am nevoie de adresa dumneavoastra de e-mail. Va rog sa mi-o transmiteti la diana@thespirit.ro.
Toate cele bune,
Diana

Trimiteți un comentariu