Drivere pentru desktop sau laptop!

Am cautat drivere pentru desktop sau laptop, in momentul in care mi-am cumparat un desktop si fiind si un cadou de Craciun, am vrut sa-l instalez repede si sa-l pun la treaba. Dar, una e sa-l vezi in casa si alta e sa-l despachetezi si sa-l pregatesti de instalare. 



Surpriza a fost, ca in cutie nu era un cd cu drivere. Si treci la cautat pe google, drivere pentru Asus K31AN . Pe laptop am win 7, pe vechiul desktop, aceeasi versiune de windows, asa ca tot pe mana lui am mers. 

A doua mare surpriza, a fost ca pe site-ul Asus.com, nu exista drivere pentru acest sistem de operare. Si iti trebuie ceva timp sa cauti ceva, pentru ca in momentul in care cauti ceva, atunci nu gasesti. Si cautarea, necesita ceva timp. Practic, nu mergea driverul la placa de retea si cel de la placa audio. Muzica o gasesti pe net, dar cum sa intri pe net?

Descarca pe laptop, pune pe stick si transfera pe desktop. Alta varianta nu exista. Am gasit, ceva pentru placa audio, dar nu eram multumit. In astfel de momente, ca sa nu pierzi timp pretios, apelezi la un amic. Asa am facut si eu, iar recomandarea a fost sa instalez 3D Chip. Un program util, care iti arata cum se numesc toate componentele calculatorului tau. Acesta la o simpla scanare, mi-a aratat numele placii de retea. Am apelat la vechiul prieten, care le stie pe toate, ma refer la google, iar rezultatele au fost rapide. Drivere pebtru placa de retea Realtek RTL8168/8111 Family PCI-E Gigabit Ethernet, ce echipeaza desktopul Asus, se gasesc aici. Cei de la suport, mi-au recomandat win 8.1 sau win 10. Uite ca merge si pe win 7. Mai exista si Driver Peck Solution, dar n-am avut rabdare sa descarc 9 GB. Un alt program care gaseste toate driverele e Slim Drivers.

Apoi, am rulat Driver Easy sa-si faca update la toate driverele si acum totul functioneaza foarte bine. Totul a durat vreo 3 zile, cate 2 ore pe zi, deci daca nu vreti sa patiti ca mine, folositi programele care pe mine m-au ajutat.

Desktopul Asus K31AN, este foarte silentios, nici nu se aude, rapid avand 4 gb RAM, procesor de 2.41 MHZ, hard de 1 TB.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu