Portare numar telefon mobil

Vrei sa faci portare numar telefon mobil? Dintre ofertele operatorilor de telefonie mobila, nu stii pe care sa o alegi? Este si normal avand in vedere ca toate sunt apropiate ca si cost, iar ca si avantaje oferite, diferentele sunt mici. Parerile sunt impartite, cand e vorba sa alegi intre abonament si cartela.

Oferta cartela Vodafone

Am avut abonament o perioada indelungata de timp la Vodafone, iar ultima lor propunere de schimbare a abonamentului am refuzat-o. Era vorba de minute nationale si in retea nelimitate, ceva MB de internet (nu mai retin), sms-uri totul pentru 7 euro. Am regretat ca nu am acceptat, dar asta e viata. Neplaceri fata de serviciile lor nu am avut, dar am observat in ultima perioada, ca dispar minute nationale. Practic, vorbeam 5 minute si se contorizau 10.



Preturi cartela prepaid Orange

Am decis, ca e timpul sa schimb operatorul de telefonie mobila si am ales sa portez numar alegand o cartela de la Orange. Avantaje sunt la internet pe mobil si la numarul de minute nationale si internationale (dublu cat erau la Vodafone). Platesc aceeasi suma!


Optiuni cartela Telekom

Am prieteni, care m-au intrebat de ce nu am ales Telekom. Pentru ca am multe cunostinte, care sunt tot in Orange, dar surpriza mare a fost sa aflu ca unii au portat numarul in alte retele. Oferta celor de la Digi Mobil e buna, dar doar pentru abonamentul Optim Nelimitat. In  rest, nu mi se pare atractiva. Si preturile la smartphone-uri sunt mari. 

Abonament Digi Mobil


Portarea numarului s-a facut foarte repede cu profesionalism, dar nu ma pot pronunta cine a avut merite mai multe. Cei din vechea retea sau cei din noua retea!?







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu