Televizor Samsung LT32E310 - probleme

Televizor Samsung LT32E310 - e un televizor full hd pe care l-am achizitionat din magazinul Altex pe 20 decembrie 2016 la un pret destul de bun pentru acea perioada. 


Nu am stiu sa-i programez canalele si am apelat la cineva care lucra la UPC, avand cablu de la ei. A venit si a reusit sa programeze canalele in ordinea frecventei din grila lor, recomandandu-mi sa iau un card CI, care sa decodeze semnalul de la anumite canale. Am luat cardul, l-am montat si totul a fost foarte bine. Culori normale, sunet bun.
Televizorul a functionat asa timp de 9 luni, cand a aparut eroare din fotografie.


Cumpara smartphone ieftin si bun!



A aparut eroare 23, l-am reprogramat si canalele apar in ordine alfabetica, iar cardul nu-si mai face treaba. Cei de la UPC spun ca de fapt am luat un monitor tv si nu are cum sa programez canalele in ordinea frecventei, ci doar in ordine alfabetica. 
Ca am luat monitor tv crezand ca e televizor, bravo Altex-ului ca si-au vandut marfa. Am citit review-uri ale televizorului la emag.ro si cineva povesteste ca a patit la fel. Deci e o practica! Cei de la reprezentanta Samsung spun, ca ar trebui sa functioneze cum a functionat timp de 9 luni.
Ma intereseaza sa functioneze, iar cardul sa decodeze acele canale si nu ma refer la canale interzise minorilor. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Produsul pe care-l am e fabricat in Ungaria, are culori placute, sunet bun.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu