Bratara fitness Xiaomi Mi Band 3 - pret ieftin

Doresti bratara fitness Xiaomi Mi Band 3 la pret ieftin? Inainte de a o cumpara, ar fi bine sa cautati si sa cititi xiaomi mi band 3 review. O parere a celor ce au cumparat aceasta bratara fitness, conteaza cel mai mult.  


Am cumparat-o pe 17.11.2018 de la Quickmobile.ro la pretul de 120 lei si am primit-o cateva zile mai tarziu. Am primit-o destul de repede, avand in vedere ca au fost 2 zile nelucratoare. Ambalajul era destul de bun! Din acest punct de vedere, nimic de reprosat magazinului online.

Era descarcata si am pus-o la incarcat. Si-a instalat firmware, am instalat pe telefon aplicatia MiFit din magazinul google play si am inceput sa o butonez. 

Are curea de silicon pe care sa o mai spalati sau sa o stergeti din cand in cand. De la apa, sapun, se poate aduna mizerie si faceti alergie. 

De unde cumparam miere de manuka originala!


  • Indica ora, numarul de pasi si printr-o miscare a ecranului de la stanga la dreapta, va indica distanta, numarul de calorii arse, nivelul bateriei. 
  • Apoi, va masoara pulsul destul de exact, ofera informatii despre starea vremii pentru ziua respectiva, a doua zi si a treia zi. Mai ofera notificari.

  • La apelurile primite afiseaza numerele, iar cand telefonul este in limba romana arata numarul cum este inregistrat in agenda telefonului. 
  • Celelalte numere, nu sunt afisate. Pentru a afisa toate apelurile, va trebui sa setati telefonul in engleza. Se poate seta sa vibreze dupa minim 3 secunde de cand primiti apelul. Se mai poate seta sa primiti mesaje de la Facebook, Whatsapp sau alte aplicatii pe care le aveti instalate pe telefon. Am avut telefonul in engleza, dar am revenit la setarile in romana si nu mai arata numele celui care ma apeleaza. Ma intereseaza sa nu pierd apeluri si vibreaza. 
  • Rezistenta la apa.
  • Bateria, tine in jur de 30 de zile. 

Se poate cumpara de la:

  1. PcGarage - la pretul de 130 lei
  2. EvoMag - la pretul de 129 lei
  3. V39.ro - la pretul de 117 lei
  4. GearBest - la pretul de 23.59 dolari si transport 1.41 dolari


O bratara fitness de care sunt multumit. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu