Focul - 3 Sud Est



3 Sud Est lansează ”Focul”, o poveste de dragoste sensibilă spusă pe acorduri dulci de chitară.
Muzica a fost compusă de către Laurențiu Duță, versurile au fost scrise de către cei trei artiști, iar videoclipul a fost regizat de către Iura Luncașu. Pebtru ca totul sa fie perfect, videoclipul a fost filmat pe parcursul a două zile pe străduțele din Castellón de la Plana, dar și la Premiere Palace din București. 


 

«Focul» reprezintă iubirea intensă care se aprinde în noi atunci când ne întâlnim jumătatea. E acel dor care te mistuie în lipsa persoanei iubite. Lasă în inimă focul să ardă”, mărturisește Laurențiu Duță, solistul trupei.  
   
In curând, 3 Sud Est începe un nou turneu atât în țară, cât și în străinătate, care se numește Discoteca 3 Sud Est 



Focul - Versuri

Tarziu in noapte, in contratimp
Caut iesirea din labirint
Inspre tine
Dulce amintire

Ochii tai insistent m-au tintit
Doua gloante ce m-au nimerit
Criminal de frumos mi-ai zambit
Ce foc ai pus in inima mea
Ca n-am simtit niciodata asa
Nici ploaia n-o sa poata
Sa stinga focul vreodata
Ce foc ai pus in inima mea
Ca n-am simtit niciodata asa
Nici ploaia n-o sa poata
Sa stinga focul vreodata
Lumimi si umbre stau intre noi
Indragostiti si plini de nevoi
Va fi bine, hai, spune-mi ca va fi bine
Ochii tai insistent m-au tintit
Doua gloante ce m-au nimerit
Criminal de frumos mi-ai zambit
Ce foc ai pus in inima mea
Ca n-am simtit niciodata asa
Nici ploaia n-o sa poata
Sa stinga focul vreodata
Ce foc ai pus in inima mea
Ca n-am simtit niciodata asa
Nici ploaia n-o sa poata
Sa stinga focul vreodata
Lasa in inima focul sa arda, in inimi sa arda
Cand ne iubim pe podea in mansarda, pe pat in mansarda
Lasa fereastra deschisa spre cer
Luna sa afle al nostru mister
Soaptele noastre se pierd in eter
Ce foc ai pus in inima mea
Ca n-am simtit niciodata asa
Nici ploaia n-o sa poata
Sa stinga focul vreodata
Ce foc ai pus in inima mea
Ca n-am simtit niciodata asa
Nici ploaia n-o sa poata
Sa stinga focul vreodata!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu