Speak feat. Guz - Tu Erai


Hey ya panicat incat ma pierd cand te privesc Esti fara defect Hey ya nu-mi vine sa cred cum imi zambesti E totul perfect Deja nu vreau sa ma abtin M-am decis ma ridic si vin Am o boala tipa asta imi crapa tavanul Golul meu din suflet va fi plin Tu erai atat de buna Eu stau tripat deja de-un an  Si nu mai sufar zau Esti cea mai nebuna Cum m-ai creat ca doar langa tine Ma simt zeu Tu erai atat de buna Dansand cu el simteam ca doar acolo-i locul meu Esti cea mai nebuna Te fur te ascund nu stau te vreau Iar probleme minus cu plus apar Si-n plus nu-s greu de sedus Usor usor dispari Desenata ca-n filme Tu iesi din multime Dar nu nu nu nu gasesc rime Nu ma pot abtine Vad diferite semne pesemne ca imi pasa Atent la ale tale subtil iti cad in plasa Unde cum cand a inceput totul
Tu erai atat de buna eu statuie fara soclu Tu erai atat de buna Eu stau tripat deja de-un an  Si nu mai sufar zau Esti cea mai nebuna Cum m-ai creat ca doar langa tine
Ma simt zeu Tu erai atat de buna Dansand cu el simteam ca doar acolo-i locul meu Esti cea mai nebuna Te fur te ascund nu stau te vreau Te vreau te vreau te vreau mai aproape de mine Te vreau te vreau te vreau Tu erai atat de buna Eu stau tripat deja de-un an  Si nu mai sufar zau Esti cea mai nebuna Cum m-ai creat ca doar langa tine
Ma simt zeu Tu erai atat de buna Dansand cu el simteam ca doar acolo-i locul meu Esti cea mai nebuna Te fur te ascund nu stau te vreau



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu