Colectie de perle din armata!

 Colectie de perle din armata:



1. Vă duc în câmp și dau cu voi de toți pereții.

2. Vă duc în câmp și vă țin în arșița Soarelui până la miezul nopții.

3. Să nu mai prind picior de soldat neras prin unitate!

4. V-ați parfumat ca niște curve! Numai nevastă-mea și fiică-mea se mai 
parfumează așa.

5. Măi rahat, nu mai mișca în formație că te mănânc!

6. Băgați la tărtăcuță, regulamentul nu poate fi încălcat absolut niciodată, cu 
excepția situațiilor prevăzute de regulament!

7. O mână criminală a dat cu piciorul și a spart chiuveta!

8. Am auzit un zâmbet în formație!

9. Sergentul Popescu va fi pedepsit cu cinci zile de arest pe motiv că imitând vocea locotenentului Ionescu a urlat ca un bou…

10. Să nu mai prind televizorul mergând noaptea prin cameră!

11. Dacă sunteți proști și nu țineți minte, cumpărați-vă un carnețel și un pix și țineți-le la buzunarul de la piept și vă puteți nota. Uite așa ca mine… / Dacă sunteți prea proști să vă aduceți aminte scrieți-vă pe ceva. Și eu îmi scriu totul.

12. Aveți grijă la pragul ăla de sus. Dacă vă dați cu capul de el rămâneți proști pe toată viața. Și eu mi-am dat de trei ori, de aia știu…

1. Unuia i se face morala în fața plutonului: Aveți în față un măgar și un porc…(urmează muștruluiala și la sfârșit)… treci la loc în formație, măgarule!

13. Sergentul către soldați: – Trebuie să țineți dușmanul tot timpul în ochi…Ce te holbezi așa la mine, soldat!?…

14. Fruntașul Popescu va fi pedepsit cu cinci zile de arest pe motiv că a fost găsit cu o persoană de sex feminin la gardul unității în loc să fie în pat…

15. Plutonierul față de soldat: „Bă, tu ești un mic căcat față de mine!”

16. Soldat răspunde numai prin da sau nu: cine te-a învățat să faci patul așa?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu