Anvelope de iarna

Refuz sa imi pun anvelope de iarna.





E masina mea, alegerea mea, libertatea mea.
Eficacitatea anvelopelor de iarna nu a fost dovedita decat prin studii facute de producatorii de anvelope.
Vecinul meu a avut un accident imediat dupa ce si-a pus anvelopele de iarna la masina.


Unii sunt deja la a 3-a pereche de pneuri, si e clar ca nu sunt eficace (altfel de ce sa schimbi mai multe perechi??)
Habar nu am cu ce sunt fabricate, iar fabricantii de anvelope ne fac sa ne fie teama de iarna doar ca sa se imbogateasca.
Mai mult, e clar ca acesti giganti din domeniul fabricarii de anvelope au inventat zapada, si o imprastie pe drum, noaptea in timp ce dormim.
Eh, si daca am anvelope de iarna, guvernul ma poate identifica - doar las urme in zapada cu anvelopele, nu?
Informati-va bine, deschideti bine ochii!!
Anul asta spun un mare NU anvelopelor de iarna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu