Invitat la nunta mea - Dirty Nano



Ai, ai distrus tot in ce am crezut Mi-ai intors toata lumea pe dos Dar ai facut-o frumos Mi-ai, mi-ai dat inima peste cap Mi-ai facut plinul de fluturi in stomac Dar timpul i-a luat Si ma intreb doar la misto, asa Daca ar fi iesit ceva Daca pe ganduri nu as fi stat Daca de tot nu m-ai uitat Nu ma voi putea ierta Viata-i ciudata, nu-i asa Spune-mi cum de am ajuns Invitat la nunta ta Spune-mi cum de am ajuns Invitat la nunta ta

Volkswagen Golf 1.9 TDI, ALH
Am pastrat pentru tine, sa stii Mici fiori in sertarul cu sperante Si tot felul de prostii Nu, nu am reusit sa-ti spun Nu mai conteaza acum Viata e un drum frumos Iar eu iti spun drum bun Si ma intreb doar la misto, asa Daca ar fi iesit ceva Daca pe ganduri nu as fi stat Daca de tot nu m-ai uitat Nu ma voi putea ierta Viata-i ciudata, nu-i asa Spune-mi cum de am ajuns Invitat la nunta ta Spune-mi cum de am ajuns Invitat la nunta ta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu