De Sf. Valentin!

De Sf. Valentin acest bărbat a cumpărat 3 felicitări, 3 cutii de bomboane și 3 buchete de flori.



Casierița l-a văzut și și-a spus în mintea ei, uitându-se cu scârbă la el: “Acest gen de bărbați îmi provoacă scârbă”. Aparent această crezuse că toate cele 3 seturi erau pentru cele trei relatii ce le avea.

Sf. Valentin

Bărbatul observând modul cum îl tratează îi răspunde: “ Un set este pentru mama mea, căci ea a fost prima femeie pe care am întâlnit-o și m-a invatat iubirea. Al doilea set este pentru soția mea, pe care o iubesc și care m-a făcut să pretuiesc iubirea.

Comanda online la pret redus produse de infrumusetare!

Iar ultimul set este pentru fetița mea. Pentru că eu trebuie să-i arăt cum merită tratată o femeie de către un bărbat și cui trebuie să-i ofere iubirea ei.
Apoi bărbatul s-a întors în același magazin și a cumpărat un alt set și l-a dăruit casieriței spunându-i: “Îți ofer acest cadou deoarece m-ai judecat când ai văzut cele 3 seturi. Înseamnă că în viață ta a existat un bărbat care nu te-a prețuit și a oferit astfel de seturi și altora cu care avea relații.”
Morală? Fiecare femeie din viața ta este importantă și trebuie să o tratezi cu respect. Dar cel mai important lucru: învață-ți fetița, dacă ai, să pretindă respect. Iar de ai un băiat, învață-l să-l ofere!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu