Cele trei dorinte ale unei femei!

O femeie cauta lemne pentru foc pe marginea unui rau. Taind o creanga dintr-un copac, scapa toporul din mana si acesta ajunge pe fundul raului.

Disperata, incepe sa se roage si sa implore:
- Doamne, ajuta-ma Doamne, te rog!
Apare Dumnezeu si o intreaba:
- Ce e, femeie? Ce ti s-a intamplat? De ce plangi atat de amarnic?
- Doamne, te rog ajuta-ma. Mi-a cazut toporul in rau si nu mai am cu ce sa tai lemne si o sa mor de frig.
Dumnezeu isi scufunda mana in rau si scoate un topor de aur.
- Acesta e toporul tau, o intreaba?


Nobila femeie ii raspunde:
- Nu, Doamne, nu e acesta.
Dumnezeu isi scufunda din nou mana in rau si scoate un topor de argint.
- Acesta e toporul tau, femeie?
- Nu, Doamne, nici acesta nu e.
Dumnezeu isi scufunda pentru a treia oara mana in rau si de data aceasta scoate un topor din fier si lemn.
- Dar acesta, e al tau, o intreaba iarasi pe femeie?
- Daaa, Doamne, da!!! Acesta e toporul meu.
Dumnezeu era atat de multumit de sinceritatea femeii ca i le-a daruit si pe celelate doua topoare; din aur si din argint.
Fericita, femeia alearga intr-un suflet acasa la iubitul ei sot sa-i povesteasca ce minune i s-a intamplat. Apoi il duce sa-i arate locul in care l-a vazut pe Dumnezeu.
Intr-o clipa de neatentie insa, omul se impiedica si cade in rau. Cum nu stia sa inoate, se ineaca.
Femeia incepe sa planga din nou si sa implore ajutor.
Dumnezeu apare iarasi.
- De data asta ce-ai mai patit? De ce plangi?
Printre sughituri, femeia ii raspunde:
- Doamne, sotul meu a cazut in rau si s-a inecat.
Imediat, Dumnezeu intra in rau si-l scoate pe Brad Pitt.

brazidelux.net/



- Acesta este sotul tau, o intreaba?
- Da, da, da!, afirma femeia.
Atunci, Dumnezeu se infurie:
- Esti o femeie mincinoasa, exclama El!
Rapid, femeia ii explica:
- Doamne, iarta-ma, dar e vorba de o neintelegere... Daca eu as fi zis NU, dumneata mi l-ai fi adus si pe George Clooney, iar daca as fi zis ca nici el nu era, atunci ai fi venit cu sotul meu si cand eu ziceam "DA, el e sotul meu", m-ai fi trimis acasa cu toti trei .
Eu sunt o femeie umila, Doamne, cu principii morale si nu as fi putut sa comit POLIGAMIE!
De aceea am spus DA primului dintre ei.
Dumnezeu a gasit corect comportamentul femeii si a iertat-o.

MORALA:

Femeile au argumente atat de bune, incat pana si Dumnezeu le crede.
ASA SUNT ELE NU PIERD NICIODATA!! SUNT UNICE!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu