Rochie frumoasa!

 Poveste la o rochie frumoasa!

O clienta m-a întrebat cât o costă să fac o rochie frumoasă ....

I-am răspuns: 1700 de lei  ?

Ea a spus:

 Atât de scump?

Am întrebat: 

Cât crezi că te-ar costa?

Ea  îmi răspunde:

 Cel mult ... 900...

E o treabă destul de simplă, nu? ! 

- Pentru 900 te invit să o faci singura!

- Dar .... nu știu cum.

- Pentru 900  , te învăț cum



Deci, pe lângă faptul că vă economisiți 800 , veți obține cunoștințele pentru data viitoare


Comanda online ghete dama iarna imblanite!


- I s-a părut corect și a fost de acord!

- Dar pentru a începe: aveți nevoie de unelte:o foarfeca , centimetru, mașina de cusut, triploc, generator cu aburi, etc.

- Dar nu am toate aceste echipamente și nu le pot cumpăra pe toate pentru un singur loc de muncă

- Ei bine, pentru încă 300 de lei îți închiriez lucrurile pentru tine, ca să le poți face.

- Bine, spune ea

- Bine! Marți aștept să începi să faci treaba asta

- Dar nu pot marți, am timp doar astăzi

- Îmi pare rău, dar sunt disponibil marți doar să vă învăț și să vă împrumut lucrurile mele

 Alte zile sunt ocupate cu alți clienți.

- Bine! Asta înseamnă că va trebui să-mi sacrific marți, să renunț la sarcinile mele

- O, nu! ... Dar pentru a îndeplini aceste sarcini, voi cheltui mai mulți bani și voi pierde mult timp!

- Le aveți? Îmi poți face asta înainte? "

- Bine!

- Îți voi face tot materialul de care ai nevoie

Practic eu croiesc DOAR lunea și  marți dimineața la 6 ar trebui  sa veniți sa ne apucam de treaba !

 Nu uitați să fiți la timp pentru a evita blocajele de trafic. 

- La 6??? Nu! Prea devreme pentru mine! Obișnuiam să mă trezesc mai târziu

...

- Știi, m-am gândit. Mai bine faceți dumneavoastră treaba! Aș prefera să vă plătesc cei 1700 de lei ...😇

Dacă ar trebui sa o fac singur, nu ar fi perfect și m-ar costa mult mai mult


Când plătiți pentru o slujbă, plătiți nu numai pentru materialul folosit, ci și:

Cunoștințe:

Experiență

Studiu

Instrumente

Servicii

Timpul de plecare

Punctualitate

Responsabilitate

Profesionalism

Precizie

Garanție ca totul va fi bine

Siguranță și securitate

Plata obligațiilor fiscale

Imprimanta

Internet

      Etc ....


Nimeni nu poate denigra munca altora judecând prețurile

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu