Te invitam la ora de sport !!!

Daca pe 1 august esti la mare,
Hai cu noi la adunare,
Inarmat cu chef de plimbare,
Sa facem putina miscare.
Lasa net-ul, telefonul si tableta,
Poti veni cu bicicleta,
Fara sa depui prea mult efort,
Vino la cea mai mare ora de sport!


Inca de la varsta copilariei, vrem o minge cu care sa jucam fotbal, pentru ca am auzit de Pele, Maradona si ne dorim sa ajungem ca ei. Cunoscuti in intreaga lume, datorita pasiunii lor!
Bineinteles, ca n-am facut exceptie, dar apoi mi-am dorit o bicicleta, cu care sa fac mai multa miscare. Acel teren de fotbal, devenise prea mic. Simteam, in timp ce anii treceau, nevoia de a vedea locuri noi. Dar trebuia sa fac, cat mai multe lucruri,      intr-un timp care devine din ce in ce mai scurt, asa ca am apelat si la o bicicleta stationara.
La evenimentul, organizat de cei de la miscareafacebine.ro in Piateta Perla din Mamaia, sambata 1 august 2015, poti alege dintre:
    • Kangoo Jumps
    • Zumba
    • Steel Programs
    • Rebound AAS
    • Functional Training
    • Khai Bo
    • Aerobik
    • Fotbal
    • Biciclete stationare
    • Zona Boot Camp
  si multe altele.
Toti participantii la eveniment, vor fi indrumati de cei mai buni instructori de fitness din Romania.  Puteti obtine mai multe detalii si pe Facebook. Va asteptam la eveniment, pentru ca toti, ne dorim:

Mens sana in corpore sano !!!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu