In cat timp primesc banii de la City Insurance?

Curios in cat timp primesc banii de la City Insurance? Daca ai masina esti obligat sa inchei o asigurare obligatorie auto (RCA). Si daca esti implicat intr-un accident auto ca parte vatamata, iar vinovatul are polita incheiata la societatea de asigurare - reasigurare City Insurance, e cam rau pentru tine. Sa NU faci amiabila cu asemenea persoane. 



Pe 13.07.2020 am avut un accident si vinovatul avea polita incheiata la aceasta firma. A doua zi, am facut amiabila si am acceptat suma propusa de dansii pentru reparatie. Dosarul a fost inaintat pe 15.07.2020 si am asteptat 30 zile sa primesc banii. Au trecut mai bine de 90 de zile si nici un ban nu a intrat in contul bancar. 
Ciudat este faptul ca ei au evaluat paguba, au propus suma si eu am acceptat. Si sunt mai mult de 90 de zile de cand astept sa se faca plata. 
Am sunat la call center, unde mi se spune ca dosarul e programat pentru plata. 
Am trimis mail la office@cityinsurance.ro si info.daune@cityinsurance.ro si nimic. Numerele de telefon, in afara celor de pe site sunt:  

  1. 0212310090
  2. 0212310054
  3. 0723356107  

City Insurance - pareri 

Despre aceasta societate de asigurare care functioneaza cu acordul ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiara) gasiti pe https://www.i-asigurare.ro/rating-companii-asigurare/city-insurance
Parerile, nu sunt deloc favorabile. Dar, oare inainte de a cumpara o asigurare, cati posesori de autoturisme cauta informatii despre societatile de asigurari care ofera cele mai ieftine polite RCA? Nimeni.
Oare, de ce aceste societati de asigurare mai functioneaza? ASF-ul, ce face?
Oare, nu se poate da in judecata CityInsurance si cerut falimentul? Grupul de service-uri AutoCar, a cerut falimentul City Insurance. Mai multe detalii gasiti in articolul din Economica.Net 


Este sfidator acest anunt de pe site-ul lor. Detalii despre petitii aici si despre procedura de solutionare petitiilor aici

Pentru ca detii un autoturism, trebuie sa ai si o polita RCA. Poti alege la cine sa inchei asigurarea consultand oferta de mai jos:

rca-ieftin.ro%20


In cat timp primesc banii de la City Insurance? Dupa 4 luni am primit banii de la ei. 








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu