Baloane colorate!

Baloane colorate - cautand fericirea


Un profesor a adus baloane la școală și a cerut copiilor să le umfle apoi fiecare să-și scrie numele pe balonul primit.




Profesorul a luat apoi baloanele și le-a aruncat pe hol, amestecându-le, iar la sfârșit, le-a dat 5 minute ca fiecare copil să-și găsească balonul.
Copiii au alergat peste tot, căutând frenetic însă pe măsură ce timpul expira, niciunul nu a reușit să-și găsească balonul!
Atunci, profesorul le-a cerut copiilor să ia cel mai apropiat balon de ei și să-l dea persoanei al cărei nume este pe balon. În mai puțin de 2 minute, fiecare avea propriul balon.
La sfârșit, profesorul a spus:
”Baloanele sunt precum fericirea! Nimeni nu o va găsi dacă o caută doar pentru el. În schimb, dacă fiecare se îngrijește de celălalt, și-o va găsi cât mai repede posibil.”


Două familii trăiesc în case alăturate, din una din ele toata ziua se aud strigate şi certuri, în cealată casă – e liniște.
În una din seri în prima casă din nou izbucneşte o ceartă, iar soția îi spune soțului:
- Ai auzit vreodată înjurături și scandaluri din casa vecinilor? Poate mergi la ei și afli cum trăiesc?
Soțul s-a ascuns lângă fereastra casei vecine, ascultând ce se petrece. În casa vecinilor fiecare își vede de treaba lui, soția - la bucătărie, soțul – scrie ceva la masă.
Sună telefonul, bărbatul se ridică rapid, iar în drum spre hol atinge o vază, aceasta se răstoarnă, cade şi se face ţăndări. Bărbatul îngenunchează și stringe cioburile de pe podea.
Se apropie şi soția, îngenunchează lângă el şi-l ajută.
Bărbatul i se adresează soției:
- Îmi pare rău, dragă, m-am grăbit să răspund la telefon, am atins vaza și am spart-o.
- E vina mea, dragul meu, eu nu am pus-o la un loc mai potrivit, astfel nu aveai cum să o atingi.
Soții s-au îmbrăţişat, au strâns cioburile și fiecare a revenit la treburile sale.
Bărbatul care a urmărit această scenă se întoarce la casa sa, iar soţia îl întreabă dacă a aflat secretul vecinilor.
- Da, i-a răspuns soțul, în familia lor, ambii sunt vinovați, iar în a noastră - amândoi avem dreptate.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu