Papusa

 "Mă plimbam într-un centru comercial, când am văzut un casier vorbind cu un copil, el trebuie să fi avut 5 sau 6 ani ..





Casierul a spus: "Îmi pare rău, dar nu ai suficienți bani pentru a cumpăra această păpușă. Apoi copilul s-a întors spre casier și a întrebat: Ești sigur că nu am destui bani?"
Casierul și-a numărat din nou banii și i-a răspuns: „Știi că nu ai destui bani pentru a cumpăra păpușa.” Băiatul încă ținea păpușa.
În cele din urmă, m-am apropiat de el și l-am întrebat cui dorește să îi dea această păpușă. „Este păpușa pe care sora mea a iubit-o cel mai mult și a dorit-o atât de mult. Am vrut să o fac cadou de ziua ei.
Trebuie să-i dau păpușa mamei mele, ca să o dea sorei mele când merge acolo. „Ochii ei erau atât de triști când a spus asta.” Sora mea a mers să fie cu Dumnezeu .. Tata spune că mama îl va vedea și pe Dumnezeu foarte curând, așa că m-am gândit că ar putea să ia cu ea păpușa să o dea sorei mele ... "

Inima aproape că s-a oprit. Băiețelul s-a uitat la mine și mi-a spus: „I-am spus tatălui să-i spună mamei să nu plece încă. Am nevoie să aștepte până mă întorc din mall.” Apoi mi-a arătat o imagine foarte frumoasă a lui unde râdea. Apoi mi-a spus „Vreau ca mama să-mi ducă poza mea, ca sora mea să nu mă uite”. „Îmi iubesc mama și aș vrea să nu mă lase, dar tata spune că trebuie să meargă și să stea cu sora mea mai mică”. Apoi s-a uitat din nou la păpușă cu ochi triști, foarte liniștit ..
Am întins rapid portofelul și i-am spus copilului. - Să presupunem că verificăm din nou, în caz că aveți destui bani pentru păpușă?
„OK”, a spus el, „sper că mi-am ajuns.” I-am adăugat niște bani din el fără ca el să-i vadă și am început să-i numărăm. Au fost destui pentru păpușă și niște bani în plus.
Copilul a spus: „Mulțumesc lui Dumnezeu că mi-a dat destui bani!”

Apoi s-a uitat la mine și a adăugat: „L-am rugat pe Dumnezeu aseară înainte să mă culc pentru a mă asigura că am destui bani pentru a cumpăra această păpușă, astfel încât mama să-i dea sorei mele. M-a auzit! '' să am destui bani ca să cumpăr un trandafir alb pentru mama mea, dar nu am îndrăznit să-l întreb prea mult pe Dumnezeu. Dar mi-a dat destui să cumpăr păpușa și un trandafir alb. Mami iubește trandafirii albi. "
Apoi am ieșit din mall, dar nu am putut scoate copilul din capul meu.

Acum două zile, mi-am amintit de un articol dintr-un ziar local despre un bețiv dintr-un camion, care a lovit o mașină ocupată de o tânără femeie și un copil. Copilul a murit imediat, iar mama a rămas într-o stare critică. Familia a trebuit să decidă dacă va scoate ștecherul de la mașina care a susținut viața, deoarece tânăra nu s-ar putea recupera din comă. Aceasta a fost familia copilașului?

La două zile după această întâlnire cu copilașul, am citit în ziar că tânăra a murit. Nu m-am putut opri când am cumpărat un buchet de trandafiri albi și m-am dus la camera funerară unde corpul tinerei era expus pentru ca oamenii să vadă și să facă ultimele lor rugăciuni înainte de înmormântare.
Era acolo, în sicriul său, ținând un frumos trandafir alb cu poza copilului și păpușa odihnindu-se pe piept. Cu lacrimi în ochi, am simțit că viața mea s-a schimbat pentru totdeauna ...

Dragostea pe care copilul o avea pentru mama și sora sa este încă dificil de imaginat astăzi. Și într-o fracțiune de secundă, un șofer beat a luat toate acestea de la el.

Vă rugăm să NU BEȚI CÂND CONDUCEȚI!
Acțiunile tale îți pot schimba viața pentru totdeauna
dar și pe cea a altcuiva care nu are nimic de-a face cu necazurile tale.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu