Ajutor pentru scuter si scaun electric!

Ajutor pentru scuter si scaun electric! 

Doua surori din Curtea de Arges, care sufera de boala Charcot Marie-Tooth, au nevoie pentru o deplasare mai usoara de un scuter si un scaun electric.


„Suferim de Charcot Marie Tooth, o boală neuromusculară senzitiv-motorie ce ne afectează sistemul nervos periferic atât la picioare, cât și la mâini. Amândouă suntem operate la piciorul stâng. Eu, Alexandra, mă pot deplasa doar prin casă pe propriile picioare, iar sora mea are nevoie să se opereze și la celălalt picior, boala fiind mai avansată față de cum este în cazul meu...


Ajutor pentru scuter si scaun electric!


Am decis să facem o strângere de fonduri online pentru a vă cere ajutorul. Avem nevoie de suma de 10.000 de lei pentru a putea achiziționa scuterul electric și scaunul cu rotile electric. Avem mare nevoie să ieșim, să comunicăm. Suntem la vârsta la care îți dorești să poți ieși și singur, să te recreezi, să ai un grad minim de independență. Vă rog să ne ajutați cu cât puteți. Vă mulțumim!”, a scris Alexandra Cătănoiu.


Donaţiile se pot face in cont: 

IBAN RO44 RNCB 0100 1624 61280001, Banca Comercială Română - cu rugămintea să specificați la detalii plată „surorile Cătănoiu”. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu